Jiří Karbus

30.11.2012 11:41

Vše bylo dáno do přehledných tabulek v českém i německém jazyce. Můj letitý problém byl vyřešen. S touto zakázkou jsem byl nadmíru spokojen.

----------------------------------------------------------------------------------

Několik let podnikám v zemědělství a zboží, které produkuji, jsem vždy prodával výhradně v České republice s pocity, že tento prodej není příliš výhodný. Byl pro mne dost velký problém sehnat odběratele v zahraničí, jazyková bariéra, neznalost cizího prostředí a podobně. Obrátil jsem se proto na firmu Everesta respektive Inboox s tím, že bych chtěl provést průzkum trhu v západní Evropě. Zakázka byla dohodnuta formou objednávky.

Nečekal jsem žádné velké výsledky, ale již po několika dnech mne slečna Bábková zahrnovala spoustou kontaktů na toto zadání. Některé firmy z těchto kontaktů chtěly rovnou uzavřít obchod, na což jsem nebyl v té době připraven. Celá zakázka byla zakončena podrobným soupisem mnoha obchodních firem, které se týkaly vyloženě mého oboru. Vše bylo dáno do přehledných tabulek v českém i německém jazyce. Můj letitý problém byl vyřešen. S touto zakázkou jsem byl nadmíru spokojen. 

Jiří Karbus, soukromý pěstitel, 29. 11. 2012

Zakázka: Rešerše obchodních kontaktů a oslovení potenciálních odběratelů